Search
Close this search box.

דיאטת דש

תוספי תזונה Dash.h

לרשותנו תוספי תזונה המורכבים מצמחי מרפא, ויטמינים ומינרלים. אלה מותאמים לפי הצורך האישי על ידי צוות מקצועי המורכב מנטורופטים מוסמכים ודיאטנים קליניים.

מהי חשיבותם של תוספי התזונה?

רפואת הצמחים, הפיטותרפיה, נחשבת לרפואה עתיקת יומין וכבר משחר האנושות הצליח האדם לזהות את צמחי המרפא שסייעו לו בריפוי מחלותיו. עדויות רבות מסין, מצרים העתיקה, הודו, יוון וכן מתקופת התלמוד והאגדה מלמדות אודות רפואת הצמחים העניפה שהצליחה לפענח את הסגולות הרפואיות של אלפי צמחים שונים.

הגישה הרווחת כיום בעולם המדעי היא כי חשוב לספק לגוף נוגדי חמצון המכונים כ”אנטי-אוקסידנטים”. נוגדי החמצון הם שם כולל לוויטמינים, למינרלים ולרכיבי-תזונה צמחיים נוספים, המגנים על תאי הגוף מפני השפעותיהם המזיקות של רדיקלים חופשיים (צורנים כימיים שאינים יציבים מבחינה כימית). רדיקלים אלה נוצרים כתוצאה מחשיפה לזיהום סביבתי, לעישון ולקרינה, וגם עקב שימוש בתרופות רבות, צריכת מזון מעובד והתמודדות עם לחצים נפשיים כתוצאה מאורח החיים של העולם המערבי.

מומחים מדגישים זה זמן רב, כי פגיעתם המצטברת של רדיקלים חופשיים בגוף מובילה להתפתחותן של מחלות רבות, בהן טרשת עורקים, מחלות לב וכלי-דם, סוכרת וכדומה.

תוספי תזונה המורכבים מצמחי מרפא, ויטמינים ומינרלים דיאטת דש
תוספי תזונה המורכבים מצמחי מרפא, ויטמינים ומינרלים דיאטת דש
תוספי תזונה המורכבים מצמחי מרפא, ויטמינים ומינרלים דיאטת דש

נוגדי החמצון תורמים רבות למניעת הופעתן של מחלות אלה, מעודדים את פעילותה של מערכת
החיסון ומסייעים בשמירה על מראה צעיר ובריא. הבעיה היא, כי שפע מאנטיאוקסידנט אחד לא יכסה על מחסור של האחר ורוב האנשים לא מצליחים לצרוך בתפריט היומי את כמות האנטי אוקסידנטים המומלצת. זהו היתרון בתוספי התזונה: הם אינם באים להחליף תזונה מאוזנת ונבונה, אלא משלימים את החוסרים.

Dash helpers  מסייעים לנו להתמודד עם הקושי הטמון בתהליך הדיאטה.
רובנו מתחילים לרדת במשקל עם המון מוטיבציה, אך תוך זמן קצר, נוטים להישבר וחוזרים להרגלים הישנים שלנו. בשלב זה, התוספים מסייעים לנו להתמודד עם הקושי מבחינה פיזיולוגית על ידי כך שהחומרים הפעילים מסייעים בהפחתת תחושת הצורך במתוק, בהגברת תחושת השובע בין הארוחות ושיפור שריפת השומנים וחילוף החומרים בגוף. התוספים גם מסייעים בעת הצורך בשיפור המדדים הרפואיים כדוגמת לחץ הדם, רמות הסוכר ושומנים בדם.

נוביסוג’ן+ 

תוסף תזונה המורכב מצמחי מרפא שנבחרו בקפידה על ידי הצוות המקצועי במטרה לערוך “ניקוי כבד”/ ניקוי רעלים בגוף. הכבד הוא איבר מאוד משמעותי בגוף האדם (האיבר השני בגודלו) ויש לו תפקידים רבים בגוף וביניהם: חילוף חומרים וסיוע בשריפת השומנים בגופינו.

הכבד משמש כמסנן, פילטר של הגוף לכל מה שאנו מכניסים אליו המהלך השנים: אלכוהול, סיגריות, ג’אנק פוד, חומרים משמרים, צבעי מאכל ותרופות כמובן. חשוב להדגיש: נשים רבות שלוקחות גלולות לוקחות כל חייהן תרופות ולא מודעות לכך. מכיוון שהכבד צריך להתמודד עם כל העומס שנוצר בגלל תהליך הסינון, הוא מתפקד פחות טוב והמטרה שלנו בתהליך הוא לנקות אותו ולגרום לו לשםר את תפקודו בחילוף החומרים ובשריפת השומנים המשפיעים על הצרת ההיקפים בגופינו.

איך התוסף עובד?
בשני צירים:
1.צמחים כבדיים- מרים, שמגבירים את פעילות מיצי המרה ודרכי המרה וכל משפיעים על מערכת העיכול ועל פעילות הכבד.
2.צמחים משתנים- מפנים עודף נוזלים,מצבים של בצקתיות ונפיחות בגוף.

רכיבים:
גדילן Silybum marianum, ארטישוק Cynara cardunculus, שן ארי Taraxacum officinale

זרעי הגדילן המצוי (Silybum)
משמשים מטפלים מזה אלפי שנים לריפוי מחלת הצהבת, בעיות עיכול שונות, טיפול בסוכרת ,דלקות עור וכן למטרת טיהור וניקוי הגוף מרעלים.הגדילן גם מגביר את תהליכי הספיגה של ויטמינים ומינרלים, בעיקר של הברזל.

ארטישוק (Cynara)
הוא אחד מן הצמחים העתיקים ביותר בעולם בשימושיו הרפואיים לטיפול בצהבת ומחלות כבד שונות, מחלות פרקים, אבנים בדרכי השתן וכן להורדה של רמות שומנים וסוכר בזרם הדם .רכיביו המרים של הצמח משמשים להגברה של תהליכי עיכול וספיגה ולהמרצת חילוף החומרים.

שן הארי (Taraxacum)
ברפואה המסורתית של אירופה, שימש הצמח לטיפול במגוון של הפרעות עיכול וכמעודד פעילות מטבולית. העלים ידועים כמשתנים והצמח משמש עד היום את הרפואה הסינית לטיפול בפצעים ולבעיות בדרכי השתן.

דיילי בוסט


הצמחים:
גרסיניה, ג’ימנמה, וויטניה, שומר, כרום
צמחי המרפא המרכיבים את הפורמולה משמשים מטפלים לעידוד חילוף החומרים, להתמודדות מול הצורך במתוק וככלי עזר בהצרת ההיקפים. פורמולה זו הותאמה ללקוחותינו הרגישים ליוד ולרכיבי הקפאין.

ג’ימנמה ( Gymnema Sylvestre)
ברפואת הצמחים המודרנית משמש הצמח מטפלים רבים כמסייע באיזון רמות שומנים וכולסטרול בדם, מעודד הרזיה, מפחית תיאבון, מפחית תשוקה למתוק ומשפר את תפקודי הלבלב.

גרסיניה קמבוציה Garcinia cambogia
תמצית הגרסיניה ידועה בקרב מטפלים רבים כמעודדת הרזייה על ידי כך שהיא מפחיתה תיאבון ומגבירה את הייצור והזמינות הביולוגית של המוליך העצבי סרטונין הקשור ברגולציה של התיאבון והרגלי האכילה. שימושים נוספים בצמח הם באיזון רמות השומנים בדם ובהפרעות עיכול.

וויתניה (אשווגנדה)  Withania somnifera
השילוב הייחודי של הוויתניה כצמח אדפטוגני ומחזק, יחד עם אלמנט מרגיע ותומך במערכת העצבים, נועד לאנשים החיים בסטרס מתמשך הגורם להצטברות מתחים ולהגברת רמות הורמון הקורטיזול. רמות גבוהות של קורטיזול בגוף גורמות לתיאבון מוגבר ולאגירת שומן, הנוטה להתמקם באזור הבטן וגורם להשמנה בטנית. הוויתניה מסייעת באיזון רמות הקורטיזול ובכך מונעת את השפעותיו השליליות.

כרום פיקולינאט (Chromium)
כרום הוא מינרל בעל תפקיד מפתח בשליטה על רמות הסוכר בדם ובכך מפחית כמיהה לסוכרים ולפחמימות וכן מאזן רמות גבוהות של טריגליצרידים וכולסטרול. הוא גם יעיל  במניעת ההשמנה אצל חולי סוכרת, ומסייע במניעת התפתחות של תנגודת לאינסולין.

שומר
השומר הוא צמח המרגיע את מערכת העיכול. הצמח ממריץ\מניע, מעודד הרזיה, מפיג גזים, משפר תנובת חלב אם, נוגד דלקת, נוגד עווית.

גלוקולייט


סוכרת היא מחלה מטבולית המתאפיינת בריכוז גבוה של סוכר (גלוקוז) בדם. היא נמצאת במגמת עליה בארץ ובעולם וממדיה הובילו להכרזתה על ידי האו”ם כמגיפה כלל עולמית. השמנת יתר מהווה גורם סיכון למחלת הסוכרת וירידה במשקל מסייעת בהורדת הסיכונים.

תוסף הגלוקולייט מכיל תערובת צמחי מרפא ייחודית וטבעית המשמשת את הצוות המקצועי לטיפול במצב של טרום סוכרת, במטרה למנוע את התפתחות המחלה וכן בחולי סוכרת שאינם מאוזנים.

רכיבים: ג’ימנמה Gymnema Sylvestre, אטריפלקס הלימוס Halimus Atriplex, מלון מר Momordica charantia, קינמון Cinnamomum zeylanicum, חילבה Trigonella foenum graecum, שוש קירח (ליקוריץ) Glycyrrhiza glabra, ויטמין B6 vitamin B6, ויטמין B1 vitamin B1 thiamine, ויטמין B12 vitamin B12 (cobalamin), ויטמין D3 vitamin D3  cholecarcifero, כרומיום פיקולינט Chromium as picolinate.

ג’ימנמה Gymnema Sylvestre
ברפואת הצמחים המודרנית נחשב הצמח לבחירה הראשונה בטיפול בסוכרת. כמו כן, הוא מסייע באיזון רמות שומנים וכולסטרול בדם, מעודד הרזיה, מפחית תיאבון, מפחית תשוקה למתוק ומשפר את תפקודי הלבלב. נמצא כי בתיאום עם הרופא המטפל, שימוש בתמצית  Gymnema הביא לירידה בצריכה של תרופות היפוגליקמיות מקובלות.

מלון מר Momordica charantia
זה מאות שנים שהמלון המר משמש את הרפואה ההודית המסורתית לטיפול במחלות שונות, בעיקר לסוכרת בשל תרומתו להורדת רמות הסוכר בדם. בזכות השפעה זו הוא אף זכה לכינוי “האינסולין הצמחי”.

חילבה Trigonella foenum graecum
בארצות ערב ובישראל נפוץ החילבה כצמח מאכל, כתבלין וכצמח בעל מוניטין המשמש כתרופה עממית-ביתית להורדת רמות הסוכר בדם. ברפואת הצמחים המודרנית הוא נחשב לצמח המותווה לשימוש ארוך טווח לטיפול במחלת הסוכרת. כמו כן, הוא מסייע בהורדת שומנים וכולסטרול בדם, מקל על גרד וגירוי של העור ומשפר את תנובת חלב האם.

קינמון Cinnamomum
ברפואת הצמחים המודרנית הקינמון משמש בעיקר להמרצה ולחימום. הוא ידוע כמוריד רמות סוכר בדם, מייזע, מפחית ליחה, מקל על תהליך העיכול וכן משפר זרימת דם היקפית.

כרום פיקולינאט Chromium
כרום הוא מינרל בעל תפקיד מפתח בשליטה על רמות הסוכר בדם ובכך מפחית כמיהה לסוכרים ולפחמימות וכן מאזן רמות גבוהות של טריגליצרידים וכולסטרול. הוא גם יעיל  במניעת ההשמנה אצל חולי סוכרת, ומסייע במניעת התפתחות של תנגודת לאינסולין.

מומלץ לרכוש במקום את הדיילי בוסט, בעל רכיבים דומים ומתאים לאיזון רמות סוכר.

פרוביוטיקס גולד

תכולת הפרוביוטיקס גולד
25 ביליון חיידקים.
10 סוגים שונים של חיידקים בכל כמוסה:
ל.אסידופילוס
ל.ראמנוסוס
ל.פלטנטרום
ל.בולגריקוס
ל.קסאי
ל.לאקטיס
ל.סאליוורוס
ב.בראווה
ב.ביפידום
ב.לונגום

בנוסף, יש בה אינולין ו- FOS -סיבים תזונתיים, אשר יוצרים תנאים המתאימים לשגשוגם של חיידקים פרוביוטים במעי ובמקביל מונעים שגשוגם של חיידקים פתוגנים.

פרוביוטיקה- למה זה טוב בכלל?
• איזון פלורת המעיים. מונע שגשוג חיידקים פתוגניים, פטריות ופרזיטים.
החיידיקם הפרוביוטייים יוצרים סביבה חומצית ומפרישים חומרים אשר מונעים את צמיחתם ושגשוגם
• חיזוק מערכת החיסון
• השבת האיזון של פלורת המעי לאחר נטילת אנטיביוטיקה
• חיוני לייצור ויטמינים בעיקר ויטמיני  B וויטמין K 
• מסיעע בתהליכי ניקוי הגוף מרעלים
• מסייע בפירוק לקטוז
• מייצרים אנזימים המסייעים לפירוק המזון
• מעכבים יצירת תאים סרטניים והתפשטותם
• מגבירים ספיגה של חלבונים,שומנים, סידן, מגנזיום וזרחן

לחץ כאן ונדבר :)
אנחנו כאן , דבר איתנו :)
דיאטת דש
היי! 👋
נעים להכיר, נמשיך לשוחח בוואטסאפ ?
[]