דיאטת דש

צמיחה מתוך משבר

צמיחה מתוך משבר

 בעיני רוב האנשים משבר הוא מצב שלילי שכרוך בתחושה קשה והרגשה פסימית. לאמתו של דבר, כישלון אינו בהכרח שלילי אלא חיובי בעיקרו. יש להכיר את המושג צמיחה מתוך משבר, אנחנו יכולים לגדול ולהתפתח בזכות המשבר.

כישלון הוא שיעור. אנחנו עוברים כל חיינו כישלונות במטרה ללמוד, לצמוח ולגדול. חיים ללא כישלונות מביאים באופן בלתי נמנע לניוון ולחוסר התקדמות. חשבו על כך, ללא כישלונות לעולם לא נשתפר, לעולם לא נתקדם ולעולם לא נלמד באמת כיצד להיכנס “לעובי הקורה”.

צמיחה מתוך משבר – פחד מכישלון מוביל לפחד מהצלחה:

ככל שאנשים נמנעים מכישלונות – כך הם מתרחקים מהצלחות. שימו לב, ככל שאתם חווים יותר כישלונות אתם מתקרבים לניצחונות ולהצלחות שלכם, משום שאתם מנוסים, משופרים, ממוקדים ומבינים יותר.

אנשים מצליחים הם תמיד אנשים בעלי ניסיון, שעברו דבר או שניים בחיים, ובשל כך הם יודעים מה לעשות ומה לא. ללא כישלונות אנשים נותרים חסרי ניסיון.

אף אחד לא אוהב להיכשל אבל נסו לא לתת לפחד לשתק אתכם. פחד מכישלון הוא אחד הגורמים המעכבים ביותר בכל התחומים, הוא חוסם את היצירתיות ואת חופש הפעולה. דעו שהדרך הטובה ביותר להתגבר על חרדה זו היא ליצור מצב שבו אתה חושף באופן מבוקר כישלון שלך לאדם אחר, תחושות הבושה והחרדה יעלמו בהדרגה כשתגלה שמעריכים אותך גם במקומות בהם אתה לא מוכשר..

*תגדירו “כישלון”: הפסיקו למדוד את המעשים שלכם במונחים של “עד כמה הצלחתי בביצוע המשימה?”, ויותר במונחים של “האם העזתי ולא פחדתי לנסות?” או “האם באמת עשיתי את כל שביכולתי בהתחשב במצב?”

*תיעזרו בכישלון: זכרו שכישלון, מעבר לכך שהוא חלק אינטגרלי מהחיים, יכול להיות גם חוויה מעצבת. כשההערכה העצמית שלכם יציבה מספיק יש לכם חופש פעולה להתרכז במטרותיכם ובדרכים הנכונות להשיגן. מי שאתם ומה שאתם שווים לא מורכב רק מהצלחותיכם וכישלונותיכם

לחצו למידע נוסף על סטרס והשמנה

עשוי לעניין אותך גם

מאמר דיאטת דש - האם עלייה במשקל מהווה כישלון בדיאטה?
האם עלייה במשקל מהווה כישלון בדיאטה?

אני רוצה להעלות למודעות תחושה לא פשוטה שכולנו חווינו וחווים במהלך החיים- ולפעמים לא נוח לנו לדבר עליה: תחושת הכשלון . וכשמדברים על דיאטות ותהליכים לירידה במשקל, יש לא מעט רגעים כאלו.

מאמר דיאטת דש - החלטתם על דרך חדשה? עשו שינויים בהדרגה
החלטתם על דרך חדשה? עשו שינויים בהדרגה

שינוי הינו תהליך המלווה כל אדם מהימים הראשונים של  חייו. רבים  מאיתנו רוצים לעשות שינוי כלשהו בחיים, בין אם להפסיק לעשן , לרדת  כמה קילוגרמים במשקל, לשנות מקום עבודה, או לשנות את זווית הראייה שלנו על נושאים מסויימים.

מאמר דיאטת דש - סוכרת מחלה של עשירים
סוכרת – מחלה של עשירים

כבר לפני מספר שנים הוכרזה ההשמנה כמחלה, ובהמשך כמגפה של המאה הנוכחית. משיעורי ההשמנה בארה”ב ובישראל, עולה תמונה מדאיגה ביותר. כ- 60% מהאוכלוסייה בארה”ב וגם בארץ סובלים מעודף משקל, וזאת למרות שידוע לכל כי השמנה מהווה גורם סיכון למרבית המחלות המאפיינות את החברה המודרנית. אחת מן התוצאות הנלוות למגפת ההשמנה היא

לחץ כאן ונדבר :)
אנחנו כאן , דבר איתנו :)
דיאטת דש
היי! 👋
נעים להכיר, נמשיך לשוחח בוואטסאפ ?
[]