דיאטת דש

תקנון אתר

1. שם החברה: קבוצת דש בריאות תזונה וטיפוח בע”מ, רח’ נחל שניר 8 ,אבן יהודה טלפון: 09-3002000  אתר: www.dash.org.il  עמוד הפייסבוק: כאן עמוד אינסטגרם: כאן עמוד יוטיוב: כאן

2. טיב ומהות: השירות ו\או המוצר ו\או קבוצת התמיכה שרכשת מסופקים לך במטרה לסייע לך להשיג את יעדיך בתחום ההרזיה ו\או שיפור במדדי הבריאות. שירות התמיכה אותו רכשת מוגדר כעסקה לתקופה קצובה ולא כעסקה מתמשכת ומתחיל מרגע שקבלת את החבילה ו\או מרגע שבה בוצעה שיחת התמיכה הראשונה ו\או מרגע שנציג המכירות הודיע לך כי השירות זמין עבורך (המוקדם מבניהם), ויסתיים בתום מספר החודשים שרכשת. אנו מחויבים להעניק לך סיוע בהשגת יעדיך אך המחויבות לשינוי תלויה בך ותכלול שינוי תזונתי. כיוון שהצלחת  התהליך תלויה בעיקר במחויבות שלך לתהליך אין אנו יכולים להתחייב לתוצאות. הניסיון שלנו מראה כי מעקב אחרי התוכנית שסופקה לך ושיחות קבועות עם הצוות המקצועי מגדילים משמעותית את סיכויי ההצלחה. קצב הירידה במשקל משתנה מאדם לאדם ואין לנו יכולת להתחייב עליו. הצוות המקצועי שלנו ממליץ על קצב ירידה שאינו עולה על אחוז אחד ממשקל הגוף כל שבוע.

3. תוספי תזונה: תוספי התזונה מיוצרים בישראל במעבדות צמחי מרפא תחת רישיון יצרן מספר 4/939 מטעם משרד הבריאות ובתנאי ייצור GMP.  אם הנך אלרגי או רגיש לאחד הרכיבים אין לצרוך אותם. הם מסופקים לך כמות שהם ללא התוויות רפואיות ו\או התוויות כלשהן והם כשלעצמם לא יגרמו לירידה במשקל ללא שינוי תזונתי. נשים בהריון, נשים מניקות, אנשים הנוטלים תרופות וילדים – יש להיוועץ ברופא.

4. מדיניות אספקה ומשלוחים:
4.1 קבוצת ד.ש בריאות תזונה וטיפוח תדאג לספק כל הזמנה שבוצעה על ידך באתר החברה  בין 2-7 ימי עסקים בהתאם ליישוב המגורים.
4.2 שינוי כתובת למשלוח, לאחר שהמשלוח יצא להפצה שינוי כתובת עלול לגרום לעיכוב מסירה ולחיוב נוסף בדמי משלוח. 
4.3 החברה עובדת עם גורם חיצוני להפצת המשלוחים, שירות המשלוחים הינו לכל הארץ . ייתכנו מקרים שחברת השליחויות לא תוכל להיכנס ליישובים מסוימים בשל מצב בטחוני או מצב אחר שלא יאפשר הגעה לאזור, במצב זה החברה תציע אלטרנטיבה אחרת.
4.4 חברת השליחויות יוצרת קשר לפני המסירה  במידה ואין אפשרות לקבל את המשלוח יש לתאם עם השליח מועד חדש, במידה ולא יהיה מענה טלפוני משלוח עלול להתעכב. 
4.5 על מנת שמשלוח לא התעכב בעת ההזמנה יש לוודא שכל הפרטים שהוקלדו תקינים כולל מספר טלפון , כתובת.

5. בקשה לביטול עסקה: כל בקשה לביטול חייבת להתקבל ע”י החברה תוך 14 יום מיום קבלת המשלוח או תחילת נתינת השירות (המוקדם מבניהם), ניתן להודיע או בטלפון למספר 09-3002088, מספר הטלפון מגיע למוקד החברה וניתן להשאיר הודעה או בפקס : 09-3002010.

6. החזר מוצרים: במידה והלקוח ביטל עסקה ועליו להחזיר את המוצר, עליו לשלוח אותו בחזרה לחברה תוך 14 ימים מרגע שהמוצר התקבל אצל הלקוח או תוך 3 ימי עסקים מהיום שבו אושרה ההחזרה (המאוחר מבניהם). אין צורך שהמוצר יגיע לחברה חזרה תוך 3 ימים אלא רק שישלח תוך 3 ימים. במידה ולא נשלח המוצר תוך פרק הזמן המוקצב לא יהיה הלקוח זכאי להחזר כספי והחבילה במידה ותשלח לא תידרש ע”י החברה.

7. תקנון רכישה ומדיניות החזרים: זכות הביטול וההחזר הכספי היא בהתאם לחוק הגנת הצרכן. השימוש בשירות הליווי המקצועי הוא באחריותך ואי שימוש בשירות, בתקופה בו הוא עמד לרשותך, לא יזכה אותך להחזר כספי ו\או להארכת תקופת השירות.
תקופת השירות והליווי המקצועי, מתחילה מרגע שקבלת את החבילה ו\או מרגע שבה בוצעה שיחת התמיכה הראשונה ו\או מרגע שנציג המכירות הודיע לך כי השירות זמין עבורך (המוקדם מבניהם), ותסתיים בתום התקופה שרכשת.
במידה וקיבלת הטבה ו\או מתנה במסגרת הרכישה ובחרת לבטל את העסקה במלואה או בחלקה, עליך להחזיר לחברה, על חשבונך, את המתנה ו\או ההטבה או לחילופין לשמור עליה ולשלם עבורה את מלוא מחירה בהתאם למחירה ביום ההזמנה.
מחירון המוצרים מופיע באתר החברה.
חוק החזר מוצרים אינו חל על מוצרים הניתנים להעתקה ו\או שכפול (מרגע שאריזתם נפתחה – האריזה היא הקופסה שאליה מוצמד גילוי נאות זה), כגון, חוברות הדרכה ועל מוצרים פסידים כגון חטיפים ותוספי תזונה ולא ניתן להחזירם.
על אף האמור לעיל, במידה וביטלת את הזמנתך לפני שקיבלת אותה לחזקתך, תוכל לקבל החזר כספי מלא, בניכוי 5% או 100 ש”ח (הנמוך ביניהם). מתשלומים שנעשו בכרטיס אשראי, ינוכו גם דמי הסליקה. יתכנו מקרים שבהם תעניק החברה החזר כספי גם על תוספי תזונה על אף שאינה מחויבת לכך על פי חוק, אך זאת אך ורק בתנאי שהקופסה, שגילוי נאות זה מוצמד אליה ומכילה את הפריטים, לא נפתחה. לא יינתנו החזרים מרגע שהקופסה נפתחה. במידה ונרכשה ערכה הכוללת פריטים הניתנים להחזר ו\או לביטול כגון ליווי אישי ופריטים שלא ניתנים להחזר, כגון, תוספי תזונה והלקוח מבקש לבטל את העסקה יחויב הלקוח על הפריטים שאינם ניתנים להחזרה במחירם היחסי מתוך סכום הרכישה המלא. מחירם היחסי יחושב כסכום העלות המלאה של כלל הפריטים שאינם ניתנים להחזר כשהוא מחולק בסכום העלות המלאה של כלל הפריטים בערכה. מחירם המלא של המוצרים מופיע באתר החברה בעמוד המחירון.
להלן רשימה חלקית: דיילי בוסט 299 ₪, נוביסוג’ן 349 ₪, סט חוברות 299 ₪, תמיכה חודש ראשון 650 ₪, תמיכה לחודש נוסף 550 ₪ לחודש, תמיכה לחודשיים נוספים 900 ש”ח. אם כי השירות נופל במסגרת חוג ו\או עסקה קצובה, במידה והתחלת לנצל את שירותי התמיכה ובטלת את העסקה תוך 14 יום מיום קבלת המשלוח או תחילת נתינת השירות תוכל לקבל החזר כספי על שירותי התמיכה שלא השתמשת בהם אך לא יינתן החזר על חודש חלקי ובכלל זה על חודש התמיכה הראשון. 

8. זכויות יוצרים: החומרים הכתובים הוכנו ע”י הצוות המקצועי של החברה וזכויות היוצרים שייכות לחברה. אין להעתיק ו\או לשכפל את החומרים בשום צורה שהיא. אין לעשות בחומרים אלה שימוש מסחרי ללא אישור בכתב מהחברה.

9. הסכמה לתנאי העסקה: פתיחת הקופסה בה מצויים המוצרים ו\או קבלת טופס זה מהווה הסכמה מבחינתך לכל תנאי העסקה ולכל התנאים המופיעים בטופס זה תוך הבנה שהנאמר בטופס זה יקבל קדימות לכל הסכם ו\או הבטחה שנעשתה בינך לבין החברה אם בכתב ואם בע”פ בזמן שיחת המכירה בנוגע להחזר מוצרים ולתוצאות הצפויות מהשימוש במוצר ו\או בשירות. חוקי החזר מוצרים יקבלו תמיד קדימות לתנאי ההחזר של החברה. 

10. מחקרים קליניים, עדויות ופרסומים שונים: כל המחקרים הקליניים המופיעים באתר ובפרסומים שלנו, נלקחו מפרסומים מקצועיים המתייחסים לדיאטת DASH ונעשו באוכלוסיות מגוונות. התוצאות המפורסמות הן סטטיסטיות לגבי כלל אוכלוסיות המחקר ואין לראות בהם כהבטחה לתוצאות כלשהן ברמת המשתמש הבודד. העדויות המופיעות בפרסומנו נלקחו מלקוחות עבר אך אין לראות בהן הבטחה לתוצאות דומות והתוצאות בפועל משתנות מאדם לאדם.

לחץ כאן ונדבר :)
אנחנו כאן , דבר איתנו :)
דיאטת דש
היי! 👋
נעים להכיר, נמשיך לשוחח בוואטסאפ ?